Min helg :)

Min helg har varit här ganska bra. I fredags stressade jag först nästan ihjäl mig. Skulle ha träffat Jessica och Sanna men det blev lite missförstånd så det blev inget av :/ Sen vid 19 tiden så åkte jag hem till Linda och hade filmkväll. Det var jätte roligt, trots att filmen inte var någon höjdare :P Vi satt och snackade lite skit tills jag drog mig ner till stan och mötte upp Mona på Burger King. Där satt vi till 01:30 och pratade en massor! Jag vet inte om man ska kalla Mona och mig för töntar eller helt enkelt intelligenta när vi sitter och pratar allmänbildning och andra djupa saker ca 90% av tiden hehe ;P Vi båda gillar att diskutera mycket. Oftast blir det ämnen som hälsa, sjukvård, miljö, religion och livsåskådning.
I lördags åkte jag först till Söderköping för att fira söta Elin som fyllt 25år. Och många av familjen Blom var där. Det var hur kul som helst! Och nu fick jag äntligen träffa och gosa lite med alla 3 små nykomlingarna till familjen. Min blivande man, Gideon, var också där. Jag och Kristin bestämde att hon skulle gifta bort honom till mig när han fyller 18 hehe. Gideon är hennes fina lilla son. Umgicks väldigt mycket med dom när de bodde inne i stan. Tänker ofta på det lilla knytet som blivit jätte stor nu! Han pratar massor. Det är helt gaaaalet va tiden går!
Tyvärr hade även Micke sitt födelsedagsfirande i lördags, men hade redan sagt till Elin att jag skulle komma. Det var tråkigt att jag inte hann dit också.
På kvällen var det sedan dags för fest. Vi var hos två olika klasskamrater på förfest och sedan bar det av till Pop Orange. Sofie var så himla gullig och bjöd mig. Det var en mycket trevlig kväll.
Idag har jag enbart legat på soffan och kollat på The Vampire Diaries. Är på avsnitt nummer 11 nu. Fattar inte varför jag inte sett den serien tidigare. Har blivit väldigt förtjust i vampyrserier. Antar att jag blivit påverkad av "vampyr-modet" som kom med Twilight filmerna ;)
Underbara "mamma och pappa" Blom ringde mig idag också. Vi pratade lite under lördagen och så pratade vi lite mer nu. De erbjöd mig att komma ut och bo på landet ett tag. Tror det skulle kunna vara väldigt skönt. Älskar att vara på landet. Om jag inte får fler möten inbokade under veckan så åker jag nog ut dit på onsdag.
Jag slutar aldrig att förundras över hur fantastiska dom är. Dom ger så mycket kärlek till sin omgivning. Dom är nästan lika fantastiaka som min mamma. Men bara nästan, för mamma är BÄST!! <3
 
Nu ska jag fortsätta nörda framför min serie hehe. Hoppas ni får en awesome kommande vecka :)
Sanna
2013-01-14 @ 12:12:18
URL: http://mammasvardag.se

Vampire Diaries är bäst! Har precis beställt hem böckerna som serien är baserad på och ser verkligen fram emot att få läsa dom.

Kram Sanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0