Snart är det påsk :D

Jag har inte längtat såhär mycket efter påsken sedan jag var liten och skulle få gå påskkärring. Jag kommer ihåg hur jag och min vän Sanna alltid började flera veckor i förväg med att rita "fina" påskkort att ge :P Det var tider det. Och det härliga är att jag nästan har samma känslor i mig nu. Den här barnsliga förtjusningen i en högtid. Det är underbart! Jag ska faktiskt köpa hem lite påskpynt och dekorera lägenheten lite. Sen är planen att jag ska baka en massa godsaker med påsken som inspiration. Åh så härligt hihi!! x)

Mary
2012-03-28 @ 10:21:27
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/

Sv; Ja men absolut, det kommer jag göra! Jag la upp ett inlägg på påskefterrätt i förrgår, pannacotta med passionsfrukt. Men det kommer komma mer, är det något speciellt som du skulle vilja få tips om så hrö av dig så ska jag se om jag kan leverera något som faller dig i smaken! ;)



Ja men visst minns man påsken som barn, det var tider det!



Kram Mary

Sanna
2012-03-28 @ 13:48:56
URL: http://mammasvardag.se

Vad roligt att få läsa om mig själv, tänkte faktiskt tillbaka på just den tiden här om dagen och pysslar för fullt här hemma med Alva just nu.



Kram Sanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0