Min helg :)

Jag tänkte berätta lite snabbt hur min helg har varit :) Den har till största del varit väldigt rolig och trevlig. I torsdags så var det lite fest. Cissi kom in till stan och så gick jag, Cissi och Elias över till Kristin och David för att dricka lite vin. Det var verkligen super trevligt! Dock ångrade jag mig välsigt mycket dagen efter kl 08 på föreläsningen hehe :P Aldrig mer bakis på en föreläsning säger jag!
I fredags blev det en ganska soft kväll för min del. Först var Albin och Elin här en stund. Sen vid 9 tiden drog jag ut med Mona och satt på Mc och hängde :P Vi satt och snackade med hennes pojkvän lite också och sedan kom jag hem vid halv 1.
Igår blev det först lite firande av min bror. Vi käkade smörgåstårta och umgicks med släkten. Och senare på kvällen gick jag och ett gäng andra till Texas Longhorn och åt mat. Det var också en super trevlig kväll! Riktigt rolig med många roliga människor. Sen kom jag hem och så myste jag och Elias framför tven en stund innan jag satt mig med plugget.
Så har min helg sett ut. Hoppas er helg var lika nice som min :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0