Oj vilken dag

Oj vilken dag det varit idag. Riktig jobbig! Som vanligt den senaste tiden så började även denna dagen med otur :P Vi skulle låna släpkärran som finns gemensam på mammas och Kentas gård. Vi bokade den i torsdags och han som har hand om bokningarna skulle lägga nycklarna i brevlådan innan han åkte iväg. Men vet ni vad, självklart hade han inte gjort det! Och han var ju heller inte hemma. Detta innebar att vi var tvungen att hyra en vagn. Så irriterande!! Jag är inte gjord av pengar direkt. Men men. Nu har jag i alla fall soffan hemma på plats :) Och vi har hämtat resten av kartongerna från förra lägenheten. Nu är det bara lite saker som jag har kvar på gamla stället. Det ska bli så skönt när jag har allt i ordning och kan komma till ro.

Tror jag kommer ha träningsverk imorgon. Har slitit som en galning :P Förutom att jag konkat ner och upp massa kartonger in och ut ur bilen så konkade jag själv ner 11 kartonger och ett nattduksbord i källaren. Är så trött och längtar verkligen tills jag får lägga mig hehe.

Här är förresten en bild på hur min toalett ser ut nu :) Börjar få det mysigt där nu. Det som återstår att fixas är att: Köpa handdukar i annan färg, sätta upp bilder på ena väggen och köpa något fint att ställa på den nya byrån x)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0