...

Jag har kommit in i en liten depp period igen. Det är något speciellt med årsdagar, det väcker känslor. I detta fallet inga glada känslor. Det är nu ett år sedan som jag verkligen längtade upp på mornarna för att läsa mina mail. Ett helt år sedan som en av de lyckligaste perioderna i mitt liv började. Jag var så glad. Jag var ingen känslokall person som jag blivit nu. Jag kände ren lycka. November månad kommer vara en tung månad för mig. Jag hoppas den går över fort...

Sanna
2010-10-31 @ 21:28:28
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Jag finns med dig varje sekund, varje minut och varje dag. Du kan alltid prata med mig om du behöver och räkna med att jag finns för dig och visar dig stöd när du behöver det. Jag vet att du har svårt att prata och öppna upp dig, men du ska veta att jag finns för dig Sandra. Du är min bästa vän och det är okej om det tar tid för dig att öppna upp dig eller om du behöver dricka en flaska sprit innan ;)



Kram på dig bästa vän <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0