Längtar till imorgon!

Jag förstår om ni underbara läsare är jävligt trötta på att höra om alla mina ledsenheter vid det här laget. Förlåt för det. Men det är verkligen så skönt att få skriva av sig här. Jag behöver få ur saker ibland. Men nu ska jag se frammåt mot morgondagen :) Jag ska först gå och sola lite på morgonen. Sen så ska jag och fira min lilla kusin som fyller år :) Det ska bli jätte roligt att träffa släkten. Sen så får jag se om det händer något annat roligt på kvällen sen.
Nee nu ska jag hoppa i sängen och titta på någon film. Puss på er<3

Ska ni göra något speciellt på lördag?


Imorgon ska jag få träffa min älskade lilla hund också som opereredes idag i tisdags. Saknar honom sååå mycket<3

*Sandi*
2010-05-01 @ 11:46:42
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Tack så mycket!!!



Ha en härlig lördag, tjejen ;))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0