May. 26, 2014

Blä, jag kan inte sova! Jag är super trött men så fort jag sluter ögonen så börjar jag tänka en massa. Det börjar ofta som roliga tankar som sedan slutar i panik. Jag lpg självklart och tänkte på hur roligt det ska bli på fredag! Men sen kom jag på, innan fredag kommer så finns en tisdag, och på tisdag ska jag dra ut stiften ur armen. Jag är verkligen så otroligt nervös. Problemet är att det är så infekterat runt stiften, och jag kommer ihåg hur ont det gjorde att bara dra ut min navel piercing när den var infekterad. Hur ska inte detta bli då? Men jag måste försöka tänka positivt. Jag ska se kryssningen som en belöning för allt lidande jag fått gå igenom. Och om vi bestämmer oss för att ta en tur ner till båtens spa så kommer det nog kännas ännu bättre!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0