Firar 1år tillsammans <3

Idag firar jag och min älskade Sander 1år tillsammans som ett par <3 Tiden bara flyger fram! Och jag kan säga er, trots alla ekonomiska motgångar vi haft, alla tårar som flödat otaliga gånger längst mina kinder pga allt krångel med den svenska staten, så ångrar jag inte en sekund att jag flyttade ihop med honom! Sander får mig att må så bra. Jag älskar honom av hela mitt hjärta!

 

Trots allt krångel med ekonomin så får vi iallafall fira lite tillsammans. Då vi upptäckte att besparingarna inte räcker till att åka till Holland i sommar, så passar vi på att fira vår kärlek uppe i Stockholm över en natt. Vi ska ju åka till den holländska ambasaden imorgon för att förnya Sanders ID-kort. Därefter planerar vi att stanna över natten och mysa. Kanske gå på Skansen eller Gröna Lund. Jag vill visa honom runt i den vackra staden och kanske besöka Gamlastan. Det finns verkligen mycket att se där uppe. Och jag ser verkligen fram emot det! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0