Jan. 22, 2014

Hej på er!
Jag tänkte passa på att skriva lite innan det är dags att åka till tandläkaren. Jag har haft ont i käken/tänderna sedan förra fredagen, så jag hoppas verkligen att de kan göra något åt det. Jag tror det är ena visdomstanden som jävlas, så jag hoppas nästan på att dom drar ut den.
Annars idag så händer det inte så mycket förutom att jag har en hel del plugg att göra. Men det är ju inte så ovanligt :P Samt att jag måste ringa och "bråka" med några till myndigheter och fråga hur det går med allt. Gud va jag blir trött på allt ibland. Men men, jag ska försöka tänka positivt :) Det är ju som sagt en ny dag med nya möjligheter. Hoppas ni alla får en fin dag :)
 
P.S
Nu är det inte många dagar kvar tills kryssningen hehe ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0