Plugg paus :P

 
Hej på er!
Jag sitter i skolans bibliotek nu och kämpar för att inte somna :P Gick upp ca. 06:40 och hade sedan ett dödade seminarium om diskursanalys. Det är inte humant att lägga ett sådant seminarium så tidigt, och framför allt på en måndags morgon haha.
Nu är det exakt 51h och 14min tills min älskling kommer hit :D Därför försöker jag plugga på så mycket som möjligt nu. Vill slippa sitta allt för mycet med studierna när han är här. Åh va jag längtar! <3
Usch när, om jag ska återgå till Naturvårdsverkets årsredovisning om miljömålen då :P
 
Ha det bra alla!
 
 
Viktoria - Pinkpastry
2013-10-01 @ 17:43:09
URL: http://pinkpastry.blogg.se/

Så länge du länkar till mig är det helt ok, blir bara superglad. Hoppas du får en donut maker snart. Stor kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0