Nu är hösten här <3

Jag har lite blandade känslor inför hösten. På ett sett älskar jag hur träden blir så vackra och att det är lite kallt ute. Men på ett annat sett så är det alldeles för kallt på morgonen och sedan så svettas man ihjäl när det ökat några grader på eftermiddagen. Men bäst av allt med hösten är behovet av varma drycker, tända ljus och mys under en varm filt som på något sätt alltid kommer såhär dags på året. Och ännu bättre är det ju om man har någon att dela denna mysiga årstid med <3
 
Jag insåg igår när jag hade bylsat på mig med halsduk och tjocktröja att mina skor börjar bli allt för kalla. Dessutom gör hålen i sulorna att vatten läcker in hehe. Därför var jag och Linda igår på jakt efter nya skor. Och resultatet av shoppingrundan är de skor som syns på bilden under. Hittade dom på Skopunkten för 249kr. De känns sköna att gå i och värmer mina fötter i det kyliga höstvädret :)
 
 
 

Sanna
2013-09-28 @ 14:24:41
URL: http://mammasvardag.se

Köpte nästan likadana skor, hoppas det håller hela vintern så jag slipper köpa ytterligare ett par.

Kram Sanna

Svar: Dessa som jag köpte är inte fodrade. Och jag fryser tårna av mig om jag inte har fodrade skor hehe :P Men hoppas att du kan ha dina över vintern :) Kram
inmyworld.webblogg.se

Sanna
2013-09-29 @ 17:35:08
URL: http://mammasvardag.se

Mina är inte heller fodrade, men jag hoppas det funkar länge.

Kram Sanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0