Imorgon åker jag hem




Trots att jag verkligen trivs i Venray, så börjar jag få lite hemlängtan. Saknar mina myskläder, mina vänner och min familj. Saknar mina vanliga rutiner :P Så det ska som vanligt både bli tråkigt, men samtidigt skönt att åka hem imorgon. Om jag kommer med denna bussen vill säga haha. (Peppar, peppar, ta i trä) Jag önskar bara att jag kunde ta Sander med mig hem. Men som tur är behöver jag "bara" vänta till den 22:e november, sedan kommer han och två av hans vänner till Norrköping. Och helgen efter det så flyttar han in med mig :D Det känns lite pirrigt. Jag längtar galet mycket efter att fira jul tillsammans med honom och sedan flytta in i vår gemensamma lägenhet. Så underbart <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0