Glad Påsk!

Glad Påsk mina kära läsare<3
Jag hoppas att ni har en mysigare påsk än vad jag har. Jag ligger nämligen hemma och har maginfluensa. Men är som tur är på bättringsvägen. Febern har gått ner och jag har fått behålla två glas saft, en apelsin och ett glas blåbärssoppa. Trots att jag inte kräkts något mer idag så har jag fortfarande ont i magen, så det blir att stanna hemma idag. Hade verkligen sett fram emot idag. Skulle jobba och sen äta middag med familjen. Men jag har tydligen gjort något så karma är emot mig hehe :P
 
Min kära mamma ska spara påskmat åt mig så att jag kan få lite på måndag istället :) Och så var hon så gullig och kom över med mat till mig. Fast hon stod en bit bort hehe.
 
Kram på er!
 
Tack mamma<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0