Sommar och sol!



Hej mina kära läsare!
Just nu ligger jag ute på en filt i solen. Har pluggat Holländska en timme och tänkte göra det någon timme till. Ville vara ta en kort paus och uppdatera er vad som händer i livet. Ärligt talat är det inte så mycket haha :P Jag mest jobbar, träffar vänner och pratar med Sander. Lever ett ganska skönt och behagligt liv. Idag fick jag tyvärr vara hemma ifrån jobbet. Har nämligen en jäkla nackspärr. Känner mig helt handikappad haha. Men nu börjar det gå mot bättringsvägen sim tur är :) Har egentligen inte råd att vara hemma, men vad ska man göra liksom?

Jahopp, vad kan jag mer berätta då? I te p
Speciellt mycket faktiskt haha. Jag ska förhoppningsvis träffa Mona idag och sedan gå och hämta ut mitt gymkort. Vi på parks and resorts får träna gratis på friskis&svettis två gånger i veckan. Så himla nice alltså!

Jag hoppas ni får en härlig och solig söndag :) och förresten, på bilden nedan kan ni få se våra nya arbetskläder. De är 100 gånger bättre än de vi hade förra året!









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0