:/

Usch, jag blev helt plötsligt väldigt nere. Jag har varit jätte glad den sista tiden, och är fortfarande glad och lycklig över mycket, men det är en sak jag gått och burit inom mig länge nu. Jag har grävt ner det djupt inom mig, men nu kom allt upp till ytan och satt sig som en stor klump i bröstet. Men det kommer bli bra. Jag måste bara lära mig att prata om saker jag är ledsen över på en gång istället för att gå med det inom mig. Det finns fortfarande i mig. Jag försökte prata om det, men det gick inget vidare. Kom ingen vart med det. Jag behöver verkligen bli puchad till att prata om saker, annars så kommer det inte ur mig. Jag är så jävla jobbig alltså hahaha :P
Sanna
2013-06-30 @ 11:10:05
URL: http://mammasvardag.se

Du vet att du alltid kan prata med mig hoppas jag, så mår du dåligt eller tvärtom finns jag <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0