Oh, what a beautiful morning!

Hej mina kära läsare!
Idag har det varit en fantastisk morgon. Jag fick sova ut ordentligt och sedan vakna upp till ett sms från Sander som sa att han var påväg ner till Norrköping nu :D Han kommer hit mellan 5-6 idag. Det ska bli så underbart! Innan han kommer ska jag passa på att träna och städa lite.

Jag känner mig faktiskt väldigt harmonisk idag. Jag försöker verkligen träna på mitt självförtroende och mitt inte lugn. Ibland går det bra, och ibland (som för någon dag sedan) går det mindre bra hehe. Men man måste se till de små framstegen och inte vara för hård mot sig själv. Även det är något jag jobbar mycket på hehe ;)

Jag önskar er en underbar torsdag! Kram på er <3



Förresten, kolla in vad jag fått. Ett nytt lås till toalettdörren. Nu kan man faktiskt låsa efter sig hehe ;P
louise
2013-07-18 @ 21:57:37

Hej! får jag fråga vilket studentboende du bor i ? Jag letar själv efter ett boende nu till hösten och försöker leta runt lite efter bilder o liknande på hur själva boendena är o så.

MVH Louise!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0