En härlig dag

Igår var det en riktigt härlig dag. Jag började dagen med att städa och träna. Sen gick jag en promenad i det fantastiska vädret. Det var så underbart att få känna solen i ansiktet och höra fåglarna kvittra. Det är medicin för själen. På promenaden passade jag på att sätta mig vid minneslunden. Att vara nära kyrkogården och minneslunden har en stor lugnande effekt på mig. Det ger mig så mycket inre lugn när jag sätter mig där och tänker på alla nära och kära som lämnat sina fysiska kroppar.
På kvällen var jag hemma hos Emma och hade en typisk tjejkväll. Kollade på modeprogram och i modetidningar med en god kopp té i handen. Det var mysigt.
 
Nej nu måste jag skynda mig. Ska iväg till stan och först träffa Sanna och Alva. Har saknat dom massor! Sen så ska jag träffa Linda. Denna dagen kommer nog också bli super bra :)
Kram på er <3
 
 
Sara - Ensamstående mamma
2013-02-26 @ 23:16:15
URL: http://dolphin.blogg.se

För mig har minneslunden och kyrkogården samma inverkan, jag blir lugn och avstressad av att vara där. På sommaren brukar jag ta en promenad dit och bara gå runt bland alla gravar..

Svar: Tack för kommentaren :) Ja, visst är det härligt. Brukar också gå dit oftare på sommaren och promenera runt. Det är så vackert och rofullt.
inmyworld.webblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0