Julafton 2013

Julafton 2013 var riktigt mysigt. Jag och Sander åkte hem till min älsta bror och hans familj och firade jul. Även mamma, Kenta och Linneas mamma vär där. Och senare kom min yngsta bror med familj en liten stund. Vi åt god mat och myste. Jag busade en hel del med deras nakenkatt Bonnie och deras fina lilla son. Det blev inte så mycket julklappar i år, vi bestämde att inte köpa saker till varandra nämligen. Men av mamma fick jag och Sander ett pressentkort på Rusta. Det var en riktigt bra present! Nu har vi råd att köpa lakarn och andra saker vi behöver till nya lägenheten. Det är ju bara 5 dagar kvar nu hehe ;)
Det blev en väldigt lugn jul för oss. Vi var hemma igen runt kl 21 och somnade strax efter kl 22. Riktigt skönt faktiskt :P Här kommer lite bilder från jul :)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0