Mor och dotter dag <3

Idag har det varit en mycket mysig och fullspäckad dag. Mamma hämtade upp mig och så hade vi en riktig mor och dotter dag. Vi gjorde ett ärende, handlade och åt mat i Mirum galleria. Det var riktigt mysigt! Och bortskämd blev jag idag igen. Mamma bjöd både på mat och så fick jag lite saker av henne. Bl.a dessa ursnygga tofflor. Nu är jag en riktig svensk allt haha ;)
 
Efter att jag varit med mamma så åkte jag hem till Jessica en stund. Lillgumman Lexie är sjuk :( Så hon låg och sov på mig. Det var så galet gosigt att ha henne liggand på bröstet <3
 
Nu blir det att träna. Måste köra hårdträning nu till nästa fredag. Sen blir det plugg.
Kram på er!
 
 
Osminkad och skabbig, men bjuder på denna ändå :P Mysigaste stunden på länge.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0