Lite depp...

Nu kommer jag klaga lite, så för er som inte vill höra det, sluta läs!
Jag känner att jag behöver få lätta på hjärtat. Om jag hade varit lite mer som en normal person så hade jag gått till en vän och pratat om detta. Men nu är jag som jag är, och har väldigt svårt att uttrycka känslor genom att prata om dom. Där emot går det bättre att skriva det.
Jag fick en del att tänka på idag. Och jag känner mig lite ledsen över att Zacko börjar bli så gammal. Jag vet att hundar inte lever i all evighet, men det gör ändå lite ont i magen. Ska försöka att inte vara ledsen och istället vara glad för den tiden han finns med oss.
Mamma
2013-04-29 @ 17:20:27

Men man får tänka på att har haft ett långt och lyckligt liv. Och än är det inte slut. Vi ska till veterinären på torsdag och se vad det kan vara. Inte säkert att det är nått allvarligt, hundar som människor kan ju få infektioner och synnerhet när det har varit en sådan lååååång vinter. Kramisar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0