Ändrade planer

Idag blev det tyvärr lite ändrade planer för dagen. Det blev varken jobb eller någon middag hos Emma. Det blev istället sängläga för min del, är inte helt kry :( Tror det är allergin som spökar. Har konstant huvudvärk och har typiska allergibesvär med halsont, svårt att andas och känner mig allmänt trött och hängig. Men förhoppningsvis går det över snart. Brukar få perioder med feber och liknande när det är som mest pollen ute. Men men, nu ska jag sluta klaga hehe ;P

Min mamma kom faktiskt förbi och våldgästade mig när jag ville ligga och sova. Hon hade med sig choklad och pepsi max, så jag förlät henne ;) Dessutom har hon varit så gullig och fixat gardinstänger åt mig. Så nu är gardinerna uppsatta :D Blev jätte nöjd! Det blev så mycket mysigare med gardinerna uppsatta. Tog lite bilder, men de blev inte så bra pga ljuset. Men nu ser ni typ hur det ser ut :)

Nu ska jag återgå till mitt jobbiga sängliggande hehe.


Gardinen i köket som jag och mamma sydde. Tack för hjälpen <3


Gardinerna i sovrummet. Älskar färgen! Den är lite grön/turkos.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0