Underbara Stockholm!

I lördags åkte jag och Linda till underbara Stockholm. Det var så himla roligt! Tyvärr blev det inte ens ett dygn där borta, men jag njöt verkligen av var enda timme vi var där. Planen var att vi skulle åka upp dit och gå ut och festa, men det blev inte riktigt så :P
Först blev det lite shopping, sen åkte vi tillbaks till hotellet och fixade i ordning oss. Det var ett ganska mysigt hotel med ett väldigt litet rum hehe :P Men det var helt okej att bo där om man inte ska vistas där så mcket. Kommer nog bo där fler gånger. Därefter gick vi och åt på Jensens Bøfhus. Sen gick vi tillbaks till hotellet och förfestade. Planen var att vi skulle dra till något ställe på Söder, men vi glömde bort att de stängde en timme innan haha. Så vi fick åka tillbaks till hotellet igen :P Men det var jätte kul ändå. Och ett plus var att vi träffade på rapparen Petter som vi frågade om vägen. Coolt va? Hehe ;)


Efter 50min väntan fick vi äntligen sätta oss vid ett bord.


Och Linda råkade beställa in en 75cl pepsi av misstag :P


Hotel Micro :)


Frukost på världens mest nergångna Espresso House


Sen var det dags att åka hem med tåren i ögat.


Ett av plaggen jag köpte. Köpte en i turkos också :)
Robin
2012-03-29 @ 13:10:30

Gillar plagget (:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0