Vilken underbar dag!

Idag har jag haft en jätte trevlig dag. Jag började dagen med att ta en promenad och därefter sola lite solarium. Sedan åkte jag, Mona och Hedi iväg till Kolmårdens djurpark. Det var faktiskt roligare än väntat. Och vi hade jätte tur med vädret. Vi gick omkring och myste, fikade lite och så blev det lite shopping också. Här kommer lite bilder från parken och det jag köpte.
 
Snart ska jag iväg och övningsköra med mamma. Det ska bli jätte rolig! är så taggad hihi.
 
Blev något solbränd i solariumet idag. Det vita är min trosrand. Det gör galet ont kan jag erkänna hehe :P
 
Vi hade en mysig fika uppe i skogen.
 
Och lite kottkrig :P
 
 
Jag tittade på bebisdelfinerna medans Mona och Hedi åkte safari liften.
 
Delfiner är verkligen vackra djur
 
Och här ser ni dagens inköp, ett stort fat. Älskar det! Vi har liknande på hotellet och jag har velat ha dom så länge. Blev jätteglad när jag såg det. Och ännu gladare blev jag när jag upptäckte att personal har 25% rabatt hihi x)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0