Underbara sommar!

 
Igår och idag har det för ovalighetens skull känts som riktig sommar. Det har varit så mysigt! Idag har jag varit och jobbat. Det gick som vanligtvis bra. Trivs så himla bra där. Efter jobbet och en liten powernap (på några timmar haha) gick jag och Linda till Texas Longhorn och käkade. Linda bjöd mig då jag just nu är värsta fattigfappen hehe. Va skulle jag ta mig till utan mina underbara och generösa vänner? Ni är dom bästa!! Sen så gick jag och Linda skillda vägar och jag gick till folkparken och träffade upp några andra vänner. Det är pompom i parken nu, så vi satt där och chillade till musiken. Det kändes lite tråkigt att behöva gå hem tidigt, men det var roligt så länge det varade :) Nu sitter jag med en kopp té och myser. Ska strax sova så att jag orkar upp imorgon.
 
Hoppas ni alla får en fortsatt bra lördagskväll och att ni får en skön söndag! Kram på er <3
jocke
2012-07-22 @ 01:19:15

herregud så himla vacker! måste ju dyka upp mer nya bilder på dig här! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0