Kolmården imorgon

Imorgon blir det att åka till Kolmården och gå i parken med Mona och Hedi. Det kommer nog bli jätte mysigt. Trots att jag inte är jätte pepp på att sitta och åka samma långa väg till jobbet som vanligt på min enda lediga dag hehe :P Det var 2år sedan som jag var där, om man inte räknar den lilla biten jag gick i parken på kick offen. Nu håller vi tummarna för att det inte regnar en massa när vi är där.
 
Sanna
2012-07-19 @ 22:27:32
URL: http://mammasvardag.se

Det var när du var med oss! På tal om annat så fick vi fribiljetter till mig och Alva av min fabrors fru som jobbar där, hörde att ni träffats på jobbet. Kanske kan du gå med oss någon dag också för jag antar du har något pass eller liknade eller?

Kram Sanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0