OMG va skönt! Jag klarade tentan!!

Jag klarade tentan!! Omg så skönt det känns! En klump i magen har nu försvunnit. Det var första och sista salstentan för hela utbildningen, och det känns faktiskt ganska bra. Då slipper man ha tenta ångest. Dock slipper man ju inte undan all rapportskrivning ångest hehe ;) Tror det blir att fira detta i helgen. Kl 17:00 på fredag ska jag lägga ner allt plugg och verkligen ta en välförtjänt helg och vila upp mig ordentligt. Har haft och har fortfarande en hel del plugg som måste göras innan veckan är slut. Men gud va gött det känns att veta att man i alla fall slipper tänka på omtenta.
Veronica
2012-03-01 @ 17:50:48
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/

Nä, jag missade budningen :(

Jag tänkte buda i sista sekund så jag skulle få de för en 5a :D men jag missade..

mina skor är helt underbara & faktiskt väldigt bekväma :)

Sen hoppas vi som en tok att vi får lägenheten, den kändes som hemma :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0