Nyårs planering

Idag har jag spenderat mycket tid med att planera inför nyår. Känns som jag aldrig lagt ner så mycket tid på mina nyårsplaner tidigare :P Jag träffade Linda på en fika och då satt vi bland annat och spånade lite på restauranger som är mysiga. Efter det började arbetet med att ringa runt till de olika restaurangerna och kolla hur de hade det med platser och menyer. Tyvärr visade det sig att alla bara hade en speciell nyårssupé som var svindyr. Därför blir planen att jag och Linda är hemma hos Mona och Hedi. Vi ska äta mat och mysa. Mona och jag ska förmodligen laga 3-rätters tillsammans. Har suttit i 2 timmar nu och letat efter recept. Har förmodligen hittat recept till en god förrätt och efterrätten. Ska prova dem i helgen tänkte jag :)
 
Har ni några planer inför nyår?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0