I <3 25:e

Imorgon är det den 25:e vilket innebär: Pengar på kontot!! Det behövs verkligen :P Det kommer ju alltid en massa extra kostnader när man flyttar, så har för tillfället 14kr kvar haha. Dock kommer pengarna försvinna lika snabbt som dom kommer in. Har en hel del som behövs inhandlas. Det jag ska köpa denna månad är:

- Soffa
- Byrå/förvaring till toletten
- Förvaringslådor som man kan ha under sängen
- Diskställ
- Skoställ
- Potatisskalare

Det är vad som är "akut" att köpa :P Jag önskar verkligen att jag kunde äga ett pengaträd, då skulle jag slippa bekymra mig så mycket om pengar hehe.


Sanna
2012-04-24 @ 22:36:15
URL: http://mammasvardag.se

Du är inte ensam skulle med behöva ett träd med pengar.



Kram Sanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0