Älskar att fynda!

Jag blir så glad av att hitta fynd! Idag har jag nämligen sprungit på lite olika second hand butiker här i Norrköping och kommit hem med några riktigt fina saker. Jag har köpt två par gardiner, ett par långder i turkos/grön och en gardinkappa i vit spets. Dessutom har jag köpt en vit 2-sits soffa och en vit stol. Allt detta för 455kr! Det kallar jag verkligen att fynda. Dock var soffan ganska smutsig på ena armstödet, jag hoppas det går bort i tvätten. I annat fall är det bara att hänga en mysig filt över :) Men det jag är allra mest nöjd med är stolen. Har letat på massa olika affärer utan att hitta någon jag verkligen vill ha, förän idag! Den har väldigt runda, feminina former och passar bra med mitt kantiga, maskulina skrivbort.

Så vad kan man lära sig av detta? Jo, att man kan handla snygga saker på second hand som inte bara är bra för miljön, utan även inte gör plånboken så ledsen :)

Ha det bäst mina kära läsare!

Karlsson
2012-05-01 @ 00:28:08

Du borde lägga ut mer bilder på dig, du är galet fin :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0