Hejsan :)

Idag mår jag mycket bättre än igår. Det känns så skönt att slippa ligga i sängen hela tiden. Höll ju på att bli helt galen bara efter en dag hehe :P

Så idag åkte jag hem till Sanna och Alva i och med att jag missade kalaset igår. Och oj va mycket bullar och tårta dom bjöd på. Det blev även en del bus med Alva och Kalle. Super mysigt <3

Just nu håller jag på och lagar mat och ska snart ta en sväng till Kristin. Sen blir det mys framför veckans avsnitt av halv åtta hos mig. Hihi x)


Jag och Alva la pussel bland annat. Riktigt roligt faktiskt :)
Sanna
2011-10-30 @ 19:31:12
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Har fortfarande en massa tårta, bullar och allt kvar, och både Emelie och Tim lämnade mig. Så nu sitter jag ensam här hemma och har tråkigt.



Kram Sanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0