Hm??

Jag känner mig lite rastlös och skulle verkligen vilja ha ett litet projekt på gång vid sidan av plugget. Men frågan är: vad för projekt? Jag har länge funderat på att måla om i hallen. Men vad skulle det vara för förg? Eller kanske tapet? Men då kan inte jag fixa det själv om det ska vara tapet. Jag funderar på någon ljust, ljust guldig färg kanske? Eller en romantsik tapet med blommor på? Hm va svårt..
Eller jag kanske ska ta och sy något. Blev så sugen på det när Alice gjorde det. Men åter igen kommer då frågan: vad? Dessutom har jag ju ingen symaskin. Jag får verkligen ta och klura på det ett tag.

Någon som har några tips om små projekt man kan göra?
Theréz || Several passions - one blog
2011-11-30 @ 10:16:40
URL: http://zereht.se

SV: Jag ska flytta till Ektorp :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0