Hej underbara!

Idag har dagen bara flygit fram. Vart har timmarna tagit vägen? Det känns som att jag nyss gick upp ur sängen trots att det var 10 timmar sedan. Jag började dagen på gymmet. Shit va skönt det var!! Körde ett helt okej pass. Det blev 70min kondition och sen lite styrketräning efter det.
Efter träningen så drog jag ner till stan och träffade Mona. Min älsklng bidrog nämligen med pengar till ett par nya träningsskor<3 Så var nere och köpte det. Det är sådana som på bilden här nedan. Sen så gick vi och satt oss på Fräcka. Och nu ska jag berätta vad som hände. Ett psykfall typ stalkade mig. Han gick först förbi mig och glodde as mycket när jag satt vid bordet och väntade på Mona. Sen en minut efter, kanske inte ens det, så gick han tillbaks och gick in i caféet där han stälde sig i fönstret först och glodde. Sen ställde han sig i kön, och stog böjd för att kunna se mig bakom bordet som skymde haha. Så jävla mobbat! Sen så gick han ut och satte sig på en stol riktad åt mitt håll. Sen stod jag inte ut att vara där längre så vi drog där ifrån. Usch alltså haha :P
Nu håller jag på att laga mat åt mig och Elias. Jag hoppas verkligen att det blir gott. Det blir kyckling, potatisgrattäng, sallat och tzatziki :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0