4 dagar

Idag har jag varit utan choklad i 4 dagar, och det känns helt fantastiskt! Choklad är nämligen min stora last och min värsta fiende. Jag är en riktig chokladknarkare. Men de här dagarna har det faktiskt gått bra utan choklad. I vanliga fall så mår jag jätte dåligt och är ledsen om jag inte får det. Men så har det inte varit dessa dagarna. Hoppas att det fortsätter att gå lika bra flera dagar :)



Daniella
2011-03-30 @ 21:13:17
URL: http://systrarnamunnoz.blogg.se/

Sva: det berodde på när man gick dit. Vi gick jämt dig tidigt eller väldigt sent, då det inte fanns några, typ. Gå inte vid 4 för då är det fullt!



Jag fick jämt vara med på de passerna jag ville, men jag skrev jämt in mig två/ tre dagar innan passet, så det kan bero på det!. Genom internet kan man göra det eller så kan man kan även ringa!



Hoppas du fick något bra svar sandra hihi! puss



Åhh så duktig du är!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0