No more Svea

Det här känns riktigt konstigt. Det finns inget Svea Skeppet längre. Efter att ha jobbat där i 15månader så kan man aldrig mer gå dit. Vi fick nämligen reda på igår att stället var sålt och stängt tills vidare. Den nya ägaren ska göra om stället, till en sportbar eller något liknande hörde jag. Han ska satsa mer på mat hörde jag också. D et blir säkert kanon bra tror jag. Jag hoppas att det går bra för det nya stället.

Jag har lämnat mitt nummer till den nya ägaren. Sen får vi se om det blir något jobb där eller inte. Men funderar faktiskt på att strunta i att jobba och hoppa på pluggandet nu istället. Har kommit in på omvårdnadsprogrammet på Komvux. Och kommar med stor sannolikhet att komma in på någon av programmen jag sökt på Campus universitet. Jag får se hur jag gör helt enkelt :) Det känns bra att ha så många valmöjligheter.

Sanna
2011-07-07 @ 12:50:10
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

SV: Alltid kul med shopping, och speciellt nu när jag vill ha massor med saker till lägenheten. Men även om jag handlat lite är det massor kvar.



Kram Sanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0