Gooood Morgon :)

Eller god morgon är det nog lite för sent för att säga :P Men vaknade faktiskt för länge sedan. Eller "vaknade" måste jag nog skriva. Är så trött att jag knappt vet vad jag heter. Var ute och tog en soft bar runda igår. Först med Linda på Manesa (jätte mysigt bytheway) och sedan en stund med Elias och gänget han vad med. Fick hem Elias ganska skapligt tidigt faktiskt hehe :P Han hade somnat innan kl 2. Jag där emot somnade inte ordentligt förän efter 07:40 på morgonen. Jippi tänkte jag då... eller not hehe :P

Och i morse blev det pizza frukost. (Elias är bakis) Och nu vill jag inte se pizza på ett bra tag framöver hehe.
Senare idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska i alla fall ligga och titta på när Elias spelar tv spel :) Eller rättare sagt, jag ska sova till att Elias spelar tv spel. Sen blir det kanske kanske att träffa Nzuzi och Erik ikväll. Hoppas det :)

Ha det bäst alla!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0