Det börjar närma sig

Det börjar närma sig för flytten nu. Imorgon ska vi flytta över alla mina saker hit till min nya lägenhet. Jag är inte riktigt klar ännu, men förhoppningsvis så hinner jag med det sista packandet idag.
Igår var jag och Mona hemma hos mig och fick massor gjort! Tack så mycket Mona! Men måste köpa lite mer kartonger.
Idag blir det att dra ner till Kungsgatan och kolla på en datot till mig. Sen efter det så åker jag, mamma och Kenta till IKEA. Sen så är planen att jag ska försöka hinna hem och packa innan Linda kommer över. Vi ska först sitta hemma och snacka lite skit och sen drar vi ut och spelar biljard. Det ska bli jätte kul. Har inte träffat henne på super länge. Sen blir det jobb...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0