Fast..

Just nu känner jag mig lite fast i plugget. Eller rättare sagt, jag är så seg att jag har stannat upp. Håller på med två enorma frågor. Men tror jag kommit på hur jag kan smalna av dem, samtidigt som jag har orden antrogent/naturligt och natur/kultur i tankarna. Läser just nu i min gamla biologi bok (visste att den skulle vara användbar i framtiden) och ska gå och låna två andra böcker efter föreläsningen som är kl 1. En föreläsning som verkar mycket spännande faktiskt. Om naturen som rätte snöre. Men innan jag ens kan tänka på att fortsätta med plugget, blir det att gå ner till stan och köpa en STOR latte.

Bye bye!
Västerbottenpaj - En sida för en god paj
2011-08-30 @ 19:12:16
URL: http://www.vasterbottenpaj.se/

Gott med latte!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0