Min underbara påskhelg

För att sammanfatta min påskhelg så vill jag sammanfatta den som väldigt bra och mysig :) I fredags så åkte vi ut till Elias föräldrar. Vi var där både fredag och lördag. Och där fick jag bland annat träffa hans farbror från Lund, två av hans kusiner och hans underbara syskon. Det var verkligen super trevligt. På påskafton fyllde även min älskling 26år<3 Så dagen började med att vi sjöng för Elias och så öpnade han paket. Har nog aldrig varit med om att någon fått så mycket som han fick :P Efter paketöppnandet så plockade vi brännäslos till maten. Och efter det så åkte vi ut till Myrsta och flyttade massa plankor. Vi fick en massa gjort där borta. Sedan blev det lite kubb, middag och påskäggs letande innan det var dags för mig att åka hem och dra till jobbet.
På söndagen var vi bjudna hem till mina underbara föräldrar på påskmat och att fira Elias. Det var också jätte trevligt, förutom att jag hade feber och magont. Så det blev tyvärr bara ett kort besök.

Så var min helg i alla fall. Väldigt bra till stor del alltså :) Just nu är det lite mindre dag. Haft feber och magont i 3 dagar nu. Misstänker att jag fått maginfluensa. Men men.
Här kommer i alla fall lite bilder från helgen :)



Den här bilden på Elias älskar jag verkligen. För mig representerar den så många egenskaper hos honom som gör att jag älskar honom så mycket.



Deras söta lilla lamm :)


Elias coola turtles tårta hehe :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0