Hemma från Ullared nu :)

Det blir ett litet kort inlägg nu för jag är så extremt trött. Jag hade det jätte roligt med Sanna och hennes familj idag. Först ringde klockan 03:40 och då var det bara att ta sig upp ur sängen för 04:50 var det dags att cykla ner till resecentrum. Jag var riktigt trött kan jag säga. Jag och Sanna satt och pratade nästan hela bussresan så de 4 timmarna gick fort. Väl inne i Ullared så shoppade vi loss. Jag fick med mig en hel del. Heminredning, jackor, vinterkläder, smink, parfymer, födelsedags pressenter, julklappar och lite basplagg. Samt lite annat roligt till mig. På vägen hem var det lotteri och jag vann smink applicatorer hihi :) Berättar mer och lägger upp fler bilder imorgon.
Puss och godnatt<3






Sanna
2010-09-29 @ 11:51:06
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Tack för en rolig resa och vad roligt att du följde med.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0