Försvarsspray TIW Criminal identifier



Nu har jag faktiskt köpt mig en försvarsspray. Jag kommer snart att börja få gå hem ifrån jobbet kl 04 på morgonen. Därför tycker jag det är bäst att ha något jag kan försvara mig.
Jag köpte den på
bestbuysweden för 228kr ink. frakt. Det är ett ganska billigt pris för förhöjd säkerhet.

 Tekniska fakta
-Rak och kraftfull stråle som når upp till 4 meter.
-Underlättar identifiering av angriparen.
-Rött skum färgar och förblindar i ögonen.
-Litet (8x3,5 cm), lätt och enkelt att använda.
-Hållbarhetsdatum står på undersidan (cirka 3 år).
-Hölster som gör sprayet enkelt att bära kan köpas av oss.
-Endast för nödvärnssituationer. Svensk manual medföljer på burken.
-Skaka sprayburken innan användning för bästa effekt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0