Tjockis dag!

Tjooo underbara bloggläsare<3 Hoppas ni haft en bra dag? Det har jag i alla fall :) Först så var jag ju på komvux som jag skrev om innan. Och sen så kom mamma och Kenta och hämtade mig. Vi åkte och kollade på bilar. Mamma testade två olika bilar. Sen så köpte hon en utav dom. Hon verkar väldigt glad över sitt köp. Hon tjatar om att hon köpt en Toyota nu hela tiden hehe :P Hon älskar Toyota bilar. Själv är jag sjukt ointresserad av bilar så bryr mig inte riktigt haha. Sen så åkte vi till ett ställe som heter Candy land. Dom säljer godis där. Det kunde ni aldrig gissa va haha ;) Så köpte massa där. Så tjockade i mig en del godis idag. Känns som att jag gått upp 5kg igen. Men ibland får man unna sig lite sådant faktiskt :P Sen så träffade jag Mona en stund och tog en promenad med henne. Och efter det så träffade jag Jessica och tog en liten promenad med henne med hehe.
Så har min dag sett ut :) Och snart ropar sängen. Ska fylla i lite papper bara innan jag lägger mig.
Puss och godnatt på er<3


Första bilen mamma provkörde var en Dacia, men varken mamma eller Kenta tyckte om att köra den. Det skulle vara en nergradering jämfört med den bil de redan har.


Och den andra bilen mamma provkörde. Toyotan som hon köpte :) Den var fin och skön att åka i hihi.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0