Mors dag

Hej sötisar<3 Först och främst vill jag bara säga grattis till alla mammor där ute :) Hoppas ni haft en bra mors dag.
Fast idag har det faktiskt varit en halv dålig dag för min del. Råkade bland annat ta sönder mina nya skor lite :( Blev ganska ledsen då. De är inte trasiga men de är inte så snygga längre. Har liksom råkat skrapa bort skinnet längst fram på skon. Förstår ni vad jag menar? Sen så var det lite annat dåligt också som hände.
Men det positiva idag var att jag åkte och hälsade på mamma och Kenta. Köpte en liten ros i kruka till henne i mors dag pressent. Kunde inte hitta på något bättre hehe :P Den var jätte söt i alla fall tyckte jag. Och det var jätte mysigt att bara vara där och prata med henne. Vi åt lite glass också hihi x)
Nu är jag hemma och tänker bara ta det lugnt. Känner mig väldigt trött idag. Så ska krypa ner i sängen redan vid 9 ikväll och mysa med filmen The Jane Austen book club. Och innan det är det Bones tihi x)


Förresten, jag fick en ros idag när jag var nere i Hagebycentrum. Älskar blommor x) Men jag har tyvärr ingen vas hemma så fick använda en flaska istället. Snyggt va haha ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0