Det är dyrt att gå ner i vikt :P

Idag har jag varit på stan med Mona. Jag behövde nämligen akut shoppa igen. Egentligen så har jag inte riktigt råd att shoppa en massa. Men jag behövde verkligen nya bh:ar och ett par nya jeans. Jag har gått ner så mycket på så kort tid att minst 70% av kläderna som jag har i min garderob är väldigt mycket förstora. Det är faktiskt ganska jobbigt. Det är den enda nackdelen med att gå ner i vikt haha :P Till exempel så köpte jag ju en ny bh förra månaden, och nu är den jätte stor. Det känns faktiskt ganska konstigt att se hur kläderna bara blir större och större. När jag tänker på mig själv så tänker jag mig fortfarande som "tjocka Sandra". Men nu är jag ju faktiskt inte det längre. Det känns lite märkligt.
 Detta är i alla fall kläderna jag köpt :)


Skjorta från Gina Tricot 49kr
(köpte den för några dagar sedan)


Svart bh från Lindex 179kr
Vit bh från Lindex 179kr


Jeans från Gina Tricot 99kr

Sanna
2010-08-01 @ 15:20:34
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Snygga kläder och bra med vit och svart bh :)

Daniella
2010-08-01 @ 17:31:14
URL: http://systrarnamunoz.blogg.se/

jätte fint! men jag tycker inte du ska gå ner mer nu Sandra.. du kommer försvinna då hahaha



puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0