Glad idag :)

Idag känner jag mig faktiskt riktigt glad :) Jag liksom bestämde mig igår för att sluta sörja och börja leva igen. Livet går ju vidare och man måste försöka göra det bästa utav den tid man har här på jorden. Visst är jag fortfarande ledsen över situationen och jag saknar H. mycket, men jag ska inte sitta hemma och deppa för det. Man ska alltid ta sig tid att sörja när tråkiga saker händer, men sen måste man gå vidare. Jag har sörjt ordentligt nu i ungefär en vecka. Jag har mest sovit och gråtit. Men nu är tiden inne för mig att sluta gråta och börja skratta igen :)
Jag har precis tagit en varm skön dusch och väntar nu på att håret ska torka så att jag kan gå till affären. Jag ska köpa saker så att jag kan laga pestopasta med skinka och soltorkade tomater. Mums x) Det är så gott. Ska köpa ett nytt busskort idag också. Jag ska köpa ett periodskort denna månaden så att jag kan åka hur mycket jag vill. Kände mig ganska isolerad när jag hade värdekort. Jag kunde inte ta mig till ställen för att jag var tvungen att spara på pengarna jag hade på kortet. Jag ska även fortsätta storstäda idag. Jag storstädade både köket och badrummet igår. Putsade och fixade ordentligt. Det är skönt när det är rent :) Ska packa upp det sista kartongerna idag också. Det är liksom på tiden hehe :P
Nee nu ska jag fortsätta med städningen. Hoppas ni får en underbar dag. Puss på er<3

Sanna
2010-02-28 @ 19:06:09
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

SV: Ja, jag hoppas också vi får det roligt i Karlstad. Mina föräldrar hälsade tack tillbaka.

Sanna
2010-02-28 @ 19:07:47
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Härligt att du mår bättre Sandra. Hoppas du kommer på gladare tankar. Jag finns alltid för dig om du vill/behöver prata eller vad som helst. Föresten tycker jag det är på tiden att vi ses snart, det blev ju aldrig av någonting i dag som vi pratade om.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0