Sorry...

för den dåliga uppdateringen.
Jag har inte tillgång till internet så ofta nämligen, så kan inte uppdatera som jag hade velat. Hoppas att ni alla haft en bra julhelg. Jag har haft det jätte mysigt, men ganska slitsamt också. Jobbade massor förra veckan. Min julafton var bra. Var hemma hos mamma och kenta och åt god mat och sov lite hehe. Var så trött efter jobbet. Sen så gick vi över till min bror och träffade resten av familjen och öppnade julklappar. Sen var det dags för jobb kl 20:00.
Det känns som att jag har massor att berätta, men ändå inget. Har varit med vänner en del också. Gick på stan med Linda igår bland annat, det var super kul. Och i måndags så träffade jag en bekant ifrån Karlstad som var här på snabbb besök. Tyvärr så har jag inte hittat något att ha på mig på nyår. Har varit på stan tre dagar i rad och letat efter en klänning, man har inte hittat ett dugg. Funderar på om jag ska ha på mig min leopardklänning. Har varit och inhandlat massa alkohol till fredag, så det kommer bli riktigt mycket partande då hehe :P
Ne nu måste jag ta och sova lite så att jag orkar jobba ikväll. Ha det bäst!
Puss på er<3

 
 Fick bland annat de här underbara skorna från Scorett i julklapp. Är så förälskad i dom!! Sen fick jag även Qlinicue hudrengöringsprodukter, lakan, pengar och högtalare till datorn :)
Tack så mycket alla<3 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0