Veckans inköp x)

Här kommer lite bilder på en del av det jag köpt nu under veckan x)



Nya platta skor så att jag slipper springa omkring i mina äckliga arbetsskor om dagarna. Dom här är så grymt sköna! Från Skopunkten 249kr.


Samt ett annat par skor nu till hösten. Älskar dom!! Från Skopunkten 399kr.


Tröja från H&M 99kr.



 Svart tröja med snyggt spetstyg på axlarna. H&M 99kr. Är jätte nöjd med den!
P.S Det är inte tröjan som är skitig. Det är min spegel haha :P



Allt på den här bilden förutom skärpet är nytt x) Svart linne från H&M 49,50kr. Grön militärinspirerad skjorta från H&M 99kr. Svarta byxor från Gina Tricot 199kr.


Sen blev det även en ny plånbok från Accent 149kr. Det var verkligen behövligt :P

Sanna
2010-08-28 @ 13:34:11
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Du har shoppat minsann och vad snygga skor du har köpt. Jag måste med handla skor, men kan aldrig hitta några snygga i min storlek :(

Daniella
2010-08-28 @ 14:24:23
URL: http://systrarnamunoz.blogg.se/

hihi vilka fina saker du köpte Sandra! :D

Malena
2010-08-29 @ 18:46:45

Skitsnygga kläder o skor! Speciellt skorna från skopunkten var najs!:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0