God morgon<3

God morgon alla<3 Idag sov jag riktigt länge, var så himla trött :P Sen blev jag så himla skriv sugen så jag kände att jag var tvungen att skriva lite blogg :) Är dålig att uppdatera här, måste försöka bättra mig på det :/

Hur var min helg i Ljungbyhed då? Det var super bra :D Kul att träffa alla människor där. Softade mest hela helgen. I fredags tittade vi på film, The Holiday. Det var en mysig film :) Sen på lördagen så var jag och två av norrmännen och tittade på när Daniel spelade fotboll. Det var kul :) De vann med 2-0. Sen hann vi inte göra speciellt mycket på söndagen då jag var tvungen att åka där ifrån halv 12. Hann inte ens säga hej då till alla :(
På bussen hem så tänkte jag på en massa saker. Jag funderade över hur jag vill ha mitt liv. Jag är så avundsjuk på allt Daniel har gjort i sitt liv. Han har rest runt och sett världen. Han har varit i över 50 länder och gjort så himla mycket. Det beundrar jag honom för. Jag vill med ha ett sådant liv. 

Och idag då? Egentligen borde jag skynda mig nu. Har ganska mycket att göra idag. Ska ner till stan och fixa massa saker och sen så ska jag hem och städa. Kommer inte vara värsta kuligaste dagen precis, men ibland måste man göra vissa saker :/ 



Daniel i Indien


Daniel på Mount Everest basecamp


Daniel matar ett barn på ett typ klosterhärberge i Filippinerna

Anonym
2009-08-31 @ 16:44:54

Rajdarn
2009-08-31 @ 16:58:04

Vill med resa runt i världen, men jag ska till namibia i 2an o nya zeeland i 3an så :D:D

Sanna
2009-09-03 @ 23:08:45
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Daniel låter som en bra person med tanke på bilderna och han är verkligen beundrandsvärd när man får höra om alla hans resor han har gjort. Jag håller med dig om att det är beundrandsvärt och vill med ut och resa en hel del, men det kommer.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0